zondag 21 juni 2020

Vliegen


Terwijl ik zoals iedere zondag de America top 40 op KX Classics heb aan staan zit ik buiten in het zonnetje in mijn boek “De wijsheid van Wolven” te lezen. Maar van echt lezen komt niet veel omdat ik steeds wordt lastig gevallen door vliegen. Ik vraag me af waarom? Dan schiet me ineens een verhaal te binnen van een druïde wat ik in 2004 las.

Ik was toen met mijn gezin en wat familie van mijn inmiddels ex-vrouw wezen wandelen op de Grebbeberg in Rhenen. Het was warm dus men wilde op een terrasje even op adem komen. Ik ben zelf geen terrasjes mens maar stemde toe. We gingen zitten en er werd wat te drinken besteld. Dit drinken lokte ook enkele vliegen en wespen naar ons toe en ik werd in mijn nek gestoken door een wesp.

Het deed verschrikkelijk veel pijn en irriteerde me vreselijk. Eenmaal thuis meteen even behandeld met o.a. azijn. Toen ik eenmaal rustig in mijn tuinstoel in de tuin zat viel het me op dat er weer overal vliegen rond mij heen zaten en ik vroeg me af waarom? Ik heb normaal nooit last van vliegen of andere insecten dus ik ben gaan zoeken op het internet en daar kwam ik dus een verhaal van een druïde tegen.

Hij vertelde dat als je veel last heb van vliegen en andere insecten het erop kan duiden dat je aura  beschadigd is en je niet goed bent geaard. Ook kan het erop duiden dat je niet goed in je lichaam zit “je bent dan in je slaap niet goed teruggekeerd” of dat je last hebt van invloeden van buitenaf. Ik heb dus weer eens even goed naar mezelf gekeken en mezelf even onderzocht en het klopt.

Ik zit vandaag niet goed in mijn lichaam en mijn aura is beschadigd vooral rond mijn benen. Nu hebben mijn benen het de laatste drie maanden toch al zwaar. Ik fiets iedere dag “mijdt het ov” en ben niet bepaald een lichtgewicht. En hier op de Veluwe is het heuvel op en af dus dat is soms stevig doortrappen om te kunnen komen waar je wilt zijn.

Zo dus maar even mijn aura herstellen en mijn benen even verwennen met wat heerlijke oliën zodat ik morgen weer fris en fruitig op de fiets kan stappen. Ik voel me vandaag sowieso een beetje raar. Hoofdpijn rechtsvoor, duizelig, soms wat misselijk, wat verward en dat naast de “normale” pijntjes in mijn rug en schouders. Komt wel weer goed.

Peter68 © ® 21-06-2020