zondag 7 juni 2020

Ik wil je

Ik wil je voelen en strelen
Met je hele lichaam spelen
Ik wil je proeven en overal kussen
Mijn vurige liefde is niet meer te sussen

Ik wil je lichaamsgeur ruiken
En dieper met je het liefdesgevoel induiken
Ik wil je lichaam zacht masseren
Tot je lichaam van verlangen gaat pulseren

Ik wil je zuigen, likken en zachtjes aan je knabbelen
En tijdens het spelen zo min mogelijk babbelen
Ik wil je lichaam laten kronkelen en schokken
En je ware zelf naar buiten lokken

Ik wil je mijn vuur laten voelen
Het door je aderen laten spoelen
Ik wil in dat ene moment je ziel aanraken
Met jou in mijn armen ontwaken

Ik wil met je douche en je lichaam wassen
En je een gevoel geven dat je gaat verrassen
Ik wil je met huid, mind en haar
En als we dat hebben gedaan zijn we nog lang niet klaar.

Peter68 © ® 07-06-2020
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.