(For English scroll down)
Ik kijk naar de hemel en zie chaos.
Wolken kriskras door elkaar heen.
Ik kijk naar de wereld en zie chaos
De menselijkheid die steeds verder verdwijnt.
Ik kijk in mijn hart en zie chaos.
Energieën en emoties kriskras door elkaar heen.
Alleen mijn ziel is standvastig.
Ik voel de chaos in het collectief.
De wanhoop en de frustraties.
Terwijl de media nog wat manipulaties en leugens uitbraakt.
Ik voel de krachten die aan het werk zijn.
Die van goed en kwaad.
Ik zie wat er gebeurd en wat gaat komen.
Wanhoop niet, wees de baas over jezelf en laat de chaos je niet verteren.
Peter68 © ® 25-07-2026
Geïnspireerd en opgedragen aan de Zuid-Afrikaanse dichteres Ingrid Jonker.
♥
Chaos
I look at the sky and see chaos.
Clouds crisscrossing each other.
I look at the world and see chaos
The humanity disappearing further and further.
I look into my heart and see chaos.
Energies and emotions crisscrossing each other.
Only my soul is steadfast.
I feel the chaos in the collective.
The despair and the frustrations.
While the media spews out more manipulations and lies.
I feel the forces at work.
Those of good and evil.
I see what is happening and what is to come.
Do not despair, be your master and do not let the chaos consume you.
Peter68 © ® 25-07-2026
Inspired by and dedicated to the South African poet Ingrid Jonker.
♥
