zondag 13 augustus 2023

Kind van Liefde en Licht - Child of Love and Light

(For English scroll down)

Ik voel me rusteloos en wat alleen
En mijn hoofd doet weer pijn, heel gemeen
Vaak vraag ik me af waarom ik hier nog steeds ben?
In deze aardse kippenren

Ik wil best leven, dat is niet het probleem
Ik kan me alleen niet vereenzelvigen met het systeem
Als dit alles is wat het aardse leven te bieden heeft
Dan spijt het mij zeer, maar dan ben ik uitgeleefd

Ik wil niet leven met al deze idioterie en extremen
Daar kan en wil ik niet aan deelnemen
Dit Sodom en Gomorra is niet voor mij
Daarvan wordt mijn ziel niet blij

Ik ben altijd geweest een kind van liefde en licht
Ik hoor niet thuis in dit aardse gekkengesticht
Al ik wilde was leren en verder evolueren
En de wonderen die vrouwen zijn bestuderen

Helaas is deze wereld rijk bezaaid met duivelse parasieten
Mensen die van de ellende van andere kunnen genieten
Met hun systemen en wetten verzuren ze andere hun leven
En proberen zo een dictatoriale wereld na te streven

Zoals gezegd, ik ben een kind van liefde en licht
En ik hoor niet thuis in dit aardse gekkengesticht
Ik sta voor vrijheid, liefde en licht
Voor evolutie en innerlijk inzicht

Ik wil niet leven in een wereld waarin de leugen van de parasieten regeert
Waar je alle verkeerde dingen wordt geleerd
Vrouwen en kinderen zijn geen seks object
Wie dat gelooft heeft een hersen defect

O ik verlang zo naar vrede en rust
Ergens in de bossen of misschien een verlaten plekje langs de kust
Een plekje zonder gekte, drama en overig gedoe
Met een leuk huis en een hekje van bamboe.

Peter68 © ® 13-08-2023
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.



Child of Love and Light

I feel restless and a little alone
And my head is hurting again, very mean
Often I ask myself why I am still here.
In this terrestrial chicken coop

I want to live, that is not the problem
I just cannot identify with the system
If this is, all that life on earth has to offer
Then I am very sorry, but then I am exhausted

I do not want to live with all of this idiocy and extremes
I can't and don't want to participate in that
This Sodom and Gomorrah is not for me
That does not make my soul happy

I have always been a child of Love and Light
I do not belong in this terrestrial madhouse
All I wanted was to learn and evolve
In addition, study the wonders that are women

Unfortunately, this world is richly riddled with devilish parasites
People who can enjoy other people's misery
With their systems and laws, they sour other people's lives
And try to pursue a dictatorial world in this way

As mentioned, I am a child of love and light
And I do not belong in this earthly madhouse
I stand for freedom, love and light
For evolution and inner insight

I do not want to live in a world where the lie of the parasites reigns
Where you will be taught all the wrong things
Women and children are not sexual objects
Whoever believes this has a brain defect

Oh, how I long for peace and tranquillity
Somewhere in the woods or maybe an abandoned spot along the coast
A place without madness, drama and other hassle
With a nice house and a fence of bamboo.

Peter68 © ® 8/13/2023
This doodle is NOT to be shared.