zondag 13 augustus 2023

In mijn dromen - In my dreams

(Scroll Down for English)

Ik loop door mijn dromen
En probeer dichterbij jou te komen
In jou buurt wil ik zo graag zijn
Jouw energie voelt zo liefdevol en fijn

Bij jou heb ik niet nodig een masker en schild
Jouw energie is, "net als die van mij" wild
Onze zielen willen dansen en zingen
En lekker om elkaar en overal heen springen

Wij willen genieten van de natuur en het leven
En niet aan de pijn van het verleden blijven kleven
Heerlijk genieten van de bossen of het strand langs de zee
Misschien even ergens zitten met een warm kopje thee

Onze missie is evolueren naar een hogere vorm van bestaan
En daarna als een stralende ziel naar huis toegaan
Nee, nu nog niet, eerst genieten van de natuur en elkaar
Elkander liefhebben met hart, ziel, huid en haar

In mijn dromen hebben we veel plezier
Samen kunnen we stromen als water in een rivier
Elkander bijstaan als het even moeilijk gaat
Stralen als geliefde, strijdend tegen het wereldse kwaad.

Peter68 © ® 13-08-2023
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.



In my dreams

I walk through my dreams
And try to get closer to you
I so want to be near you
Your energy feels so loving and beautiful

With you I don't need a mask and shield
Your energy is, "just like mine" wild
Our souls like to dance and sing
And jump around each other and everywhere

We want to enjoy nature and life
And not clinging to the pain of the past
Enjoy the forests or the beach along the sea
Maybe sit somewhere with a hot cup of tea

Our mission is to evolve into a higher form of existence
And then go home as a shining soul
No, not yet, enjoy nature and each other first
To love one another with heart, soul, skin and hair

In my dreams we are having a lot of fun
Together we can flow like water in a river
Helping each other when times are tough
Shine like a loved one, fighting against worldly evil.

Peter68 © ® 8/13/2023
This doodle is NOT to be shared.