zondag 30 april 2023

Ik zou

Ik zou mijn hoofd op je schouder willen leggen
En lieve dingen tegen je willen zeggen
Met mijn handen zachtjes door je haren heen willen woelen
En de warmte van je lichaam willen voelen

Ik zou met je willen discussiƫren
En vanuit jouw standpunt nieuwe dingen willen leren
De wereld zien door jouw ogen
En zo mijn bewustzijn te verhogen

Ik zou willen weten hoe jij anders zijn ervaart
Voelt het voor jou speciaal of ben je liever standaard?
Een normaal mens dat mee stroomt met de rest
 Een pion in de maatschappij die langzaam crasht

Ik zou zoveel met je willen delen
Zoveel met je willen helen
Ons samen sterk willen maken
Zodat we voor wat komen gaat niet meer zijn te kraken

Ja, vele tranen zullen er stromen
Maar samen kunnen we vechten en er doorheen komen
Onze spirituele krachten aanwenden
En hele veel liefde en licht de wereld inzenden

Ik zou zo graag samen met iemand van dit leven willen genieten
Samen de levensbloemen begieten
Genieten van elkaar en wat het leven ons bied
Samen zingen ons Universele liefdeslied.

Peter68 © ® 30-04-2023
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.