zondag 30 april 2023

De Wereld / The World

Picture; Sodom & Gomorra by Picasa

(Scroll down for English)

De wereld wordt steeds perverser. Alles lijkt te draaien om seks, geld en macht, iets wat altijd al zo was maar nu zijn dus ook kinderen het slachtoffer. We moeten het allemaal heel normaal gaan vinden dat een kind van 9 trouwt "of nog jonger" met een man van 69 en dat die samen seks gaan hebben. Kinderen die verminkt worden, als seks object worden neergezet en gebruikt en wetten die daarvoor zelf in het leven worden geroepen. En het is allemaal zogenaamd voor de goede zaak. Ik vind dit geen goede zaak, kinderen behoren kind te kunnen zijn en te spelen met normaal speelgoed en niet met dildo's en kont pluggen. We moeten het ook normaal vinden dat kinderen worden gecastreerd waardoor ze nooit een vol leven zullen kunnen hebben, dat ze vol worden gespoten met allerlei zogenaamde vaccinaties waardoor hen eigen ik volledig wordt onderdrukt en ze in principe dus slaafse robots worden van onze zogenaamde samenleving. Ook moeten we het normaal vinden dat mannen in vrouwen kleding gaan rondlopen. Nou heb ik daar niet zo'n probleem mee maar dwing mij al die onzin niet op. Ik ben in dit leven een man en daar ben daar trots op en dat ga ik niet verbergen door in vrouwen kleding te gaan lopen of mezelf allerlei dingen aan te doen waardoor ik nog meer vrouwelijk ga worden.

Mijn mannelijke en vrouwelijke zijde zijn perfect met elkaar in balans en daar ga ik dus niet aan prutsen omdat de maatschappij dat van mij verlangt. Ik heb me sowieso nooit iets aan getrokken van de maatschappij. De maatschappij is in mijn ogen het gekken gesticht dat opgesloten hoort te zitten. En hier zal ik misschien wel een zenuw aanraken bij sommige mensen maar dat interesseert mij niet. Maar laten we dan even kijken naar onze menselijke geschiedenis. De wereld van vandaag is gebouwd op angst, leugens en bedrog. Als je zoals ik weet wat een ziel werkelijk is en dan ziet hoe die hier in onze zogenaamde maatschappij wordt onderdrukt. Aan welke belachelijk wetten, regels en systemen wij moeten voldoen om überhaupt te maken mee doen. Voor mij is dat een belediging van mijn ziel en daarom weiger ik dus ook mee te doen.

Ik volg geen mainstream media, doe niets met mode, trends of hypes en leef volgens mijn eigen regels, wetten en patronen. En wat andere daarvan vinden zal mij aan mijn rebelse reet roesten. Ik ben hier niet om aan aardse wetten, regels en systemen te voldoen, ik ben hier met een ziels missie. Voor mij is maar een wet van belang en dat zijn de wetten van het Universum, de rest interesseert mij niet.

Deze wereld draait grotendeels op slavernij. dat doet het al vele duizenden jaren. Je zou denken dat we daarvan leren, maar helaas. De meeste mensen hebben ook niets geleerd van de verschrikkingen van de tweede wereldoorlog. Nog steeds discrimineren we mensen op huidskleur, seksuele geaardheid, geloof, afkomst en sociale status. En het stomme is, de meeste mensen vinden het allemaal heel normaal. Ik neem het ze niet kwalijk overigens, zo zijn ze helaas opgevoed, ze gaan gewoon voort in hun familiepatroon. Toch zou je mogen hopen dat mensen gaan nadenken? Ik bedoel, mensen kunnen heel veel leren, veel mensen hebben ook allerlei diploma's, maar het diploma om werkelijk mens te zijn ontbreekt vaak.

En ik wil niet zeggen dat ik perfect ben, gelukkig niet. Ik heb ook mijn fouten en vreemde kronkels, maar ik werk er tenminste aan, net zoals enkele mensen die ik goed ken. We zijn hier op aarde om te leren zodat we kunnen evolueren naar een hoger bewustzijnsniveau. Maar als ik zo om me heen kijk, al die smartphone zombies zie die klakkeloos doen wat de media en regeringen van je willen dan heb ik zo mijn twijfels over een groot gedeelte van de mensheid.

Peter68 © ® 30-04-2023


The World

The world is getting more and more perverse. Everything seems to revolve around sex, money and power, something that has always been the case, but now children are also the victims. We should all start to think it's normal that a child of 9 marries "or even younger" with a man of 69 and that they have sex together. Children who are mutilated, put down and used as sex objects and laws that are created for this. And it's all supposedly for the good cause. I don't think this is a good thing, children should be allowed to play with normal toys and not with dildos and butt plugs.
We should also should find it normal that children are castrated so that they will never be able to have a full life, that they are injected with all kinds of so-called vaccinations that completely suppress their own self and that they basically become servile robots of our so-called society. We should also consider it normal for men to walk around in women's clothing. Well, I don't have a problem with that, but don't force all that nonsense on me. I'm a man in this life and I'm proud of that and I'm not going to hide that by walking around in women's clothing or doing all kinds of things to myself that will make me even more feminine.

My masculine and feminine side are perfectly balanced and I'm not going to mess with that because society demands that of me. I never really cared about society anyway. Society, in my view, is the insane institution that should be locked up. And here I may touch a nerve in some people, but I don't care. But then let's take a look at our human history.

Today's world is built on fear, lies and deceit. If, like me, you know what a soul really is and then see how it is suppressed here in our so-called society. What ridiculous laws, rules and systems we have to comply with to participate at all. To me that is an insult to my soul and that is why I refuse to participate. I do not follow mainstream media, do nothing with fashion, trends or hypes and live according to my own rules, laws and patterns. And what others think about that will rust my rebellious ass. I am not here to comply with earthly laws, rules and systems, I am here with a soul mission. Only one law is important to me and that is the laws of the Universe, the rest does not interest me.

This world runs largely on slavery. it has been doing so for many thousands of years. You would think we would learn from that, but alas. Most people have also learned nothing from the horrors of World War II. We still discriminate against people based on skin colour, sexual orientation, religion, origin and social status. And the stupid thing is, most people think it's all very normal. I don't blame them by the way, unfortunately that's how they were raised, they just continue in their family pattern. Still, you would hope that people will start thinking? I mean, people can learn a lot, many people also have all kinds of diplomas, but the diploma to really be human is often missing.

And I don't want to say I'm perfect, luckily not. I have also my flaws and odd twists too, but at least I'm working on them, just like some people I know well. We are here on Earth to learn so that we can evolve to a higher level of consciousness. But when I look around me, see all those smartphone zombies who blindly do what the media and governments want from you, than I have my doubts about a large part of humanity.

Peter68 © ® 30-04-2023