zondag 30 april 2023

Er gebeurd iets met me wat ik niet kan uitleggen / Something is happening to me that I can't explain

 (Scroll down for English)

Er gebeurd iets wat ik niet kan uitleggen. Ik ga sinds de zonsverduistering door een heel diep emotioneel dal heen. Zo'n beetje alles wat ik ben of dacht dat ik was wordt op zijn kop gezet. Ik weet onderhand niet meer wat voor en achter is. De energieën, planeetstanden en zonnevlammen waar we op het moment mee te maken hebben schudden me verschrikkelijk door elkaar. Dit alles verlamd mij. Ik weet dat het allemaal voor de goede zaak is, maar hier was ik niet echt op voorbereid, het is onbekend grondgebied voor mij.

Ik was wel gewaarschuwd door Kaypache, DNA-Awakening en een Tarotkaart die ik pas geleden trok dat dit kon gebeuren, maar ook ik ben soms een slechte luisteraar, zeker wanneer ik het al moeilijk heb met alles wat er in deze zieke wereld gaande is en de winterse kou. Ik kan er ook niet echt met iemand overpraten, iedereen is druk met zijn/haar eigen leven en werk wat ik begrijp, maar ik begin me steeds meer en meer verloren te voelen in deze wereld. Zo verloren dat ik soms wens dat ik kan vertrekken naar huis, maar ik moet geduld hebben en mijn taak hier afmaken "wat die ook moge zijn".

Richtingloos voer ik op de zee van het leven vechtend tegen de soms meters hoge golven die me dreigen te overspoelen. Nee, ik wil niet opgeven, dat staat niet in mijn woordenboek, ik hou van het leven maar heb steeds meer moeite met dingen. Ik ben geboren in de vorige eeuw (1968) en wat daar normaal en abnormaal was is nu heel anders. Ik heb geleerd de waarheid te spreken, nu spreekt men voornamelijk leugens en maken normaal wat niet normaal is. Dit alles maakt dat ik nu nog harder dan vroeger hecht aan ouderwetse normen en waarden. Voor mij is dat nieuw aangezien ik vroeger altijd de vrije geest was. Sommige mensen denken dat ik die nieuwe dingen aanhang, maar dat doe ik dus absoluut niet.

En naast wat er allemaal gebeurd in de wereld, voel ik ook alles wat er in het collectief gebeurd. De woede, het verdriet, de teleurstelling en de machteloosheid. Ik weet dat ik niet de enigste ben die aan het worstelen is met zichzelf en wat er allemaal gaande is. De ziekte die onze maatschappij aan het overnemen is. Ik weet dat ik positief moet blijven maar het is soms verdomd moeilijk als ik zie wat mensen met macht aan het doen zijn. Het is onnatuurlijk en satanisch.

Peter68 © ® 29/30-04-2023


Something is happening to me that I can't explain

Something is happening that I can't explain. I've been going through a very deep emotional valley since the solar eclipse. Pretty much everything I am or thought I was is turned upside down. I don't know what is front and back anymore. The energies, planetary positions and solar flares we are dealing with right now are shaking me terribly. All this paralysed me. I know it's all for the good cause, but I wasn't really prepared for this, it's unfamiliar territory for me.

I was warned by Kaypache, DNA Awakening and a Tarot card I recently drew that this could happen, but I too am a bad listener at times, especially when I'm already struggling with all that is going on in this sick world and the winter cold. I can't really talk to anyone about it either, everyone is busy with their own lives and work which I understand, but I'm starting to feel more and more lost in this world. So lost that sometimes I wish I could leave for home, but I have to be patient and finish my task here "whatever that may be".

I sailed aimlessly on the sea of life, fighting against the sometimes meters high waves that threaten to overwhelm me. No, I don't want to give up, that's not in my dictionary, I love life but I'm having more and more trouble with things. I was born in the last century (1968) and what was normal and abnormal there is completely different now. I have learned to speak the truth, now people mainly speak lies and make normal what is not normal. All this means that I now attach even more importance than before to old-fashioned norms and values. This is new to me as I used to always be the free spirit. Some people think I'm into those new things, but I'm definitely not.

And besides what's happening in the world, I also feel everything that's happening in the collective. The anger, the sadness, the disappointment and the powerlessness. I know I'm not the only one struggling with myself and what's going on. The disease that is taking over our society. I know I have to stay positive but it's damn hard sometimes when I see what people in power are doing. It is unnatural and satanic.

Peter68 © ® 29/30-04-2023