zondag 5 maart 2023

Spoken van het verleden

 

Ik zou zo graag willen springen
En onder weg naar beneden willen zingen
Wetende dat het Universum mij zal opvangen
Zodat ik niet langer in het verleden hoef te blijven hangen

Doch de krachten van het verleden zijn sterk
Ze zien mij graag ploeteren in het verleden tijdperk
De worstelingen die ik maak doen hen grijzen
En soms zelfs lachend krijsen

Maar op een dag zal ik de sprong gaan maken
En het interesseert mij niet of mijn lichaam dan zal kraken
Mijn doel in het leven is om te evolueren
Vooruit te kunnen komen door alles wat ik kan leren

Hoewel de spoken van het verleden me soms nog kwellen
En de banden met het verleden soms hard knellen
Hoop ik toch ooit mezelf te kunnen bevrijden
En eindelijk dat leven dat mij door het Universum is geschonken te kunnen aansnijden.

Peter68 © ® 05-03-2023
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.