vrijdag 3 maart 2023

Schrijversblokkade / Writer's block

 

Het is al even geleden dat ik iets heb geschreven op dit blog. Ik heb wel allerlei ideeën in mijn hoofd om over te schreven zoals wat er gaande is op astrologisch gebied, de Provinciale verkiezingen deze maand in Nederland, wat er allemaal gaande is in de wereld, wat "liefdes" gedichten en hoe ikzelf omga met alle energieën die door mij heen razen. Doch, er komt weinig op papier, ik heb een schrijversblokkade. Ook heb ik regelmatig het gevoel dat ik beter mijn mond kan houden. Niet omdat ik mensen niet op hun tenen wil staan, nou ja, dat wil ik sowieso niet, maar mensen kunnen nog maar weinig hebben en ik heb geen trek in allerlei discussies.

Mijn mening ligt vaak ver van die van de massa, mensen zijn zo gebrainwasht en gesloten van geest tegenwoordig, het vaak onnodig is om iets anders te zeggen/schrijven omdat het toch tot dovemansoren is gericht. Ik wil mijn energie daar niet aan besteden. De weinige energie die ik heb spendeer ik dan liever aan positieve zaken voor mezelf. Zoals bekent "als je me een beetje kent" vertoef ik graag in de natuur tussen de bomen en struiken. Toch hoop ik binnenkort weer wat dingen te kunnen opschrijven en weer in de flow kom waar ik in januari in zat. Schrijven is voor mij altijd een uitlaatklep geweest. Sinds ik kan schrijven heb ik mijn gedachten en gevoelens op papier gezet. Niet iedereen was daar altijd even blij mee, maar dat is hun probleem. Nog even geduld dus en dank aan mijn volgers voor hun steun en support.

Peter68 © ® 03-03-2023


Writer's block

It has been a while since I wrote something on this blog. I do have all kinds of ideas in my head to write about such as what is going on in the astrological field, the Provincial elections this month in the Netherlands, what is going on in the world, some "love" poems and how I deal with all the energies rushing through me. But, little is put on paper, I have a writer's block. I also regularly feel that I can keep my mouth shut better. Not because I don't want to step on people's toes, well, I don't want to anyway, but people can't take much anymore and I don't feel like all kinds of discussions.

My opinion is often far from that of the masses, people are so brainwashed and closed minded these days, it is often unnecessary to say/write anything else because it falls on deaf ears anyway. I don't want to spend my energy on that. I prefer to spend the little energy I have on positive things for myself. As is known "if you know me a little" I like to stay in nature between the trees and shrubs. Still, I hope to be able to write down some things soon and get back into the flow I was in in January. Writing has always been an outlet for me. Ever since I could write I have put my thoughts and feelings on paper. Not everyone was always happy about that, but that's their problem. So just a little patience and thanks to my followers for their aid and support.

Peter68 © ® 03-03-2023