zondag 12 maart 2023

Samen / Together

Ik zou in je armen willen liggen
Genieten en dromen van de liefde die wij voor elkaar voelen
Ik zou met je willen wandelen door een fris lente bos
En ik zou je oude verhalen van vroeger willen vertellen

Ik zou je willen kussen over je gehele lichaam
De geur van je lichaam diep in mij op willen nemen
Ik zou willen genieten van jou en mij te samen
Als vrienden, zielsgenoten en geliefden

Samen onze wonden helen
Bouwen aan een mooie toekomst voor ons beiden
Samen genieten van alles wat het leven ons te bieden heeft
En vooral veel lachen, genieten en gek doen

Ik zou je zo graag willen laten voelen wat ik voel
Opdat je me nog beter weet te begrijpen
Ik zou je willen binnen laten in mijn gedachten wereld
Een wereld waar niets onmogelijk is

Ik zou je willen laten zien de weg die ik ben gegaan
Zodat je weet waarom ik nu ben zoals ik ben
Ik zou je de worstelingen willen laten zien die ik heb gemaakt
De nooit eindige strijd die ik moet voeren

Maar ik zou je vooral willen laten zien en voelen hoe veel ik van je hou
Hoezeer ik je bewonder, respecteer en adoreer
Jij bent de godin die ik de rest van mijn leven naast mij willen hebben
Alleen jij bent geschikt om mij te onderwijzen.

Peter68 © ® 12-03-2023
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.



Together

I would like to lie in your arms
Enjoying and dreaming of the love we feel for each other
I would like to walk with you through a fresh spring forest
And I would like to tell you old stories from the past

I would like to kiss you all over your body
Wanting to take the scent of your body deep into me
I would like to enjoy you and me together
As friends, soul mates and lovers

Healing our wounds together
Building a bright future for the both of us
Together enjoy everything life has to offer
And most of all laugh a lot, enjoying and act crazy

I would like so much to make you feel what I feel
So that you can understand me even better
I would like to let you into my world of thoughts
A world where nothing is impossible

I'd like to show you the way I've gone
So that you know why I am the way I am now
I'd like to show you the struggles I've made
The never-ending battle I have to fight

But most of all I would like to show you and feel how much I love you
How much I admire, respect and adore you
You are the goddess I want next to me for the rest of my life
Only you are eligible to teach me.

Peter68 © ® 12-03-2023
This doodle is NOT to be shared.