dinsdag 15 november 2022

Kluizenaar

Ik ben een kluizenaar
Een vurige aardse dienaar
Met een niet aflatende liefde voor de natuur
Zij is zo liefdevol, eerlijk en puur

Haar schoonheid is met geen pen te beschrijven
In haar aanwezigheid wil ik verblijven
Haar wetten zijn simpel en recht door zee
En haar uiterlijk is als dat van een knappe jonge fee

Zij is er altijd en overal
Ze straalt je tegemoet als een helder bergkristal
Ze schenkt je liefde, rust en kracht
En is er voor jou dag en nacht

Bij haar kun je je hartenpijn en zorgen kwijt
Zonder oordeel zal ze naar je luisteren de hele tijd
Dan zal ze haar magie over je leven strooien
Zodat jij je leven opnieuw kunt optooien

Als kluizenaar geniet ik van haar liefde, magie en rust
En soms bloos ik diep als zij mij kust
Moeder natuur ik hou zo zielsveel van jou
Ik ben je al vele eeuw trouw.

Peter68 © ® 15-11-2022
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.