maandag 31 oktober 2022

Samhain

Weer een jaar voorbij
Een jaar waarin ik soms verdrietig was maar ook heel blij
Ik mocht veel leren en loslaten
Allemaal in liefde zonder te haten

Het was een jaar van hoogte en diepte punten
Soms werd het me teveel omdat het leek op een kippenren
Dan trok ik mij terug in de schoot van moeder natuur
Waar alles rustig, liefdevol is en puur

Tussen de bomen voel ik mij thuis
De natuur is mijn tweede huis
Zonder haar zou ik dit leven niet kunnen leven
Zou ik niet mijn pure zelf aan de wereld kunnen geven

De gevechten die ik vroeger met mezelf voerde zijn nu voorbij
Het is nu de hoogste tijd voor een nieuwe mij
Ik zal me op de toekomst gaan richten
Hoop daarbij op nieuwe inzichten

Het is tijd voor verandering en nieuwe dingen
Waardoor mijn oude hart weer voluit gaat zingen
Tijd voor de liefde en meer levensgeluk
Tijd voor een geheel nieuw levenshoofdstuk.

Peter68 © ® 31-10-2022
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.