zondag 18 september 2022

Kluizenaarsbestaan

Ik leef een kluizenaarsbestaan
Met de natuur ben ik het meest begaan
Maatschappelijke zaken interesseren mij niet
Bomen, struiken en dieren zijn mijn favoriet

Bij hen voel ik mij het meeste thuis
Zij spreken tot mij klaar en helder zonder allerlei geruis
Geen spelletjes en leugens bij hen
Hun liefde en puurheid is niet te beschrijven met een pen

Soms wens ik dat alle mensen zo waren
Dat we elkaar liefdevol en puur zouden aanvaarden
Geen maskers, status of rang
Maar een liefdevolle en respectvolle omgang

Misschien ben ik mijn tijd wel ver vooruit
Omdat ik mijn leven leef vrijuit
Ik voel me niet gebonden aan maatschappelijke wetten
Daar laat ik mezelf dus ook niet door pletten

Ik wil genieten en leven in vrijheid met de natuur
En ik volg daarbij de feesten uit een oude cultuur
Genieten van de Zon, Sterren en de Maan
Dat is allemaal onderdeel van mijn kluizenaarsbestaan.

Peter68 © ® 18-09-2022
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.