zondag 11 september 2022

Een stille fantasie

Soms fantaseer ik dat je naast me ligt in bed
Dat ik je kriebel in je nek of in je ogen kijk en bewonder het kleuren palet
Soms voel je armen zachtjes om me heen
Die me beschermen tegen de wereld die soms is zo gemeen

Soms fantaseer ik dat je lippen de mijne zachtjes kussen
Dat je zo mijn angsten en verdriet probeert te sussen
Dan weer voel ik je vingers over mijn hele lichaam gaan
Vanuit mijn liefde voor jou ontstaat er dan soms een traan

Soms fantaseer ik dat jij mijn onvoorwaardelijke liefde voelt
Dat het je helpt en je hele wezen overspoeld
Dat het een verlangen in je doet ontbranden
Waardoor je in mijn liefdevolle armen zult belanden

Soms fantaseer ik dat we samen gekken dingen doen
Samen dollen, dansen en zingen
Wandelend en pratend door allerlei bossen
Samen genietend van de bomen en allerlei soorten mossen

Soms fantaseer ik dat, …. Ja, ik fantaseer zoveel over jou
Omdat ik heel veel van je hou, jij mooie liefdevolle vrouw
Niets dan goeds, laat dat duidelijk wezen
Ik wil van jou leren en in liefde samenleven en genezen.

Peter68 © ® 11-09-2022
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.