donderdag 8 september 2022

Ik wil ……….

Ik wil je vinden tussen verkleurde bladeren
Met het bloed enthousiast stromend door je aderen
Ik wil samen met je door bergen gevallen blad heen trappen
En lekker met je lopen ginnegappen

Samen met jou genieten van moeder natuur
Ze is zo wonderschoon, liefdevol en puur
Samen zitten onder een grote boom
Filosoferend over een mogelijk gezamenlijke droom

Ik wil je leren kennen van haver tot gort
En niet alleen heel vluchtig en kort
Begrijpen hoe jij in het leven staat
En weten welke weg je bent gegaan en nu gaat

Ik wil begrijpen en van je leren
En mezelf opnieuw programmeren
Niet met maatschappelijke onzin
Maar als basis voor een nieuw begin

 Ik wil met je vieren, dansen en zingen
En als twee idioten door een wei heen springen
Gewoon zijn wie we werkelijk zijn
Zonder enige schaamte of pijn.

Peter68 © ® 08-09-2022
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.