woensdag 8 juni 2022

Verdwenen

De liefde die ik voor je voelde is plots verdwenen
Als een dief in nacht nam die de benen
Mij achterlatend met een lege plek
En het gevoel van een echec

Dikke tranen van verdriet rolde over mijn wangen
En ik voelde me in mijn eenzaamheid gevangen
Ik kon moeilijk ademen en mijn hart deed pijn
Ik vroeg me af waarom jij en ik niet samen konden zijn

Toen zag ik een plaatje dat zei, “het beste moet nog komen”
En een ander soort liefde begon te stromen
De pijn en het verdriet maakte plaats voor acceptatie
En ik voelde begrip voor de hele situatie

Jij en ik samen was niet meer dan een hersenschim
Een soort van een fantasie film
Het kon en mocht in dit leven niet zo zijn
Daarvoor zijn wij beiden te soeverein

Toch heb je altijd een speciale plek in mijn hart
Is onze band voor eeuwig ijzerhard
Niets zal dat ooit kunnen verbreken
Maar ben je in dit leven voor mij wel een klein litteken.

Peter68 © ® 01/08-06-2022
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.