dinsdag 9 maart 2021

Zoveel liefde

Er zit zoveel liefde in mijn wezen
Ik zou het aan de gehele wereld willen geven
Ik zou alle trauma’s en wonden willen helen
En daarna samen in de zon buiten willen spelen

Vol van liefde van het leven willen genieten
Speels elkander met water overgieten
In bomen of tegen bergen aan willen klimmen
En aan de top onze gezichten laten glimmen

Ik zou met iedereen willen dansen en zingen
Ongegeneerd naakt het water in willen springen
 Dan even in het gras genieten van de zon
En me verbinden met mijn innerlijke bron

Met een ieder genieten van alle giften die de natuur ons geeft
En innerlijk weten dat ik dat moment echt heb geleefd
Het klinkt allemaal utopisch maar wel heel fijn
Ik zou zo graag willen dat ieder zijn leven zo kon zijn.

Peter68 © ® 09-03-2021
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.