donderdag 11 maart 2021

Nieuwe weg

Vandaag ben ik een nieuwe weg in gegaan
Het voelde als een zegen aan
Waarom ben ik zolang die andere weg gegaan?
Wat weerhield mij ervan om af te slaan?

Ik heb in mijn leven heel wat wegen betreden
En misschien net zoveel wegen gemeden
Wegen die te druk waren of niet goed voelde
Wegen waar je zo vanaf spoelde

Het zijn hele innerlijke processen die we afleggen
En voor die processen valt ook veel te zeggen
In dit leven moeten we heel veel leren
Zo krijgen we uiteindelijk onze engelen veren

Iedere levensles is een groot geschenk
Die verdien je niet zomaar in een oogwenk
Je moeten over bergen en door diepe dalen
Om de les te begrijpen en je punten te halen

Alleen zo kunnen we verder evolueren
En in een volgend leven weer verder leren
Maar mijn nieuwe weg voelt op het moment goed
Het geeft me inspiratie en nieuwe moed.

Peter68 © ® 11-03-2021
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.