zondag 14 maart 2021

Oude energieën

Oude energieën trekken aan mij
Ze maken me verre van blij
Ik wil niet meer terug naar dat wat eens was
Opgesloten achter glas

Niet meer terug in die dwangbuis
Opgesloten in dat huis
Ik heb voor mijn vrijheid hard gevochten
Heb op handen en knieën gekropen door duistere krochten

Mijn vrijheid is me alles waard
Die zal ik verdedigen met schild en zwaard
Ik wil leven in liefde, harmonie en vrijheid
Met alles dat is, in eenheid

Geen manipulatie en spelletjes meer
Daarvan krijg je alleen maar stress en een maagzweer
We kunnen als mensen zoveel meer uit ons leven halen
Dus laten we niet langer meer dralen

O oude energieën laat mij toch gaan
Ik wil niet langer in jullie midden staan
Jullie zijn voor mij verleden tijd
Dat is een vast staand feit

Ik ben van het hier en nu
En dat klinkt misschien heel cru
Maar ik wil groeien en verder evolueren
En in dit aardse leven zoveel mogelijk leren

Mijn hemelse licht in de duisternis laten schijnen
En zoveel mogelijk alle pijn en verdriet laten verdwijnen
Over de hele wereld de liefde verspreiden
En wie weet wat mooie zielen begeleiden.

Peter68 © ® 14-03-2021
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.