vrijdag 14 augustus 2020

Onrustig


Het is weer onrustig in mij
De periode van rust en harmonie is voorbij
Ik voel de lava weer door mijn aderen stromen
Maar ik doe mijn best om het in te tomen

Ik wil niet als een vulkaan exploderen
Ik wil verder en nieuwe dingen leren
Vooruit in het leven
Mezelf helemaal geven

Niet meer als hoogspanningsmast fungeren
En steeds allerlei energieën moeten afweren
Al ik wens is innerlijke vrede en rust
En iemand die me af en toe lekker knuffelt en kust

Iemand die goed kan luisteren
Tegen wie zelf mijn ziel wil fluisteren
Maar eerst nog wat aan mezelf werken
En hier en daar wat dingen in mezelf versterken

Ook dienen er nog wat oude patronen te verdwijnen
Opdat ik mezelf nog meer kan verfijnen
Ik wil het absolute beste uit mezelf naar boven halen
Zodat ik dat de wereld in kan laten stralen.

Peter68 © ® 14-08-2020
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.