vrijdag 14 augustus 2020

Niet langer meer wachten


Waar ben ik op aan het wachten?
Hoe kan ik mijn innerlijk pijn nog meer verzachten?
Vele energieën stromen als een rivier door mij heen
Sommige zijn zwaar van aard en sommige ook heel sereen

Als een hoogspanningsmast loop ik hier op deze aardkloot
In deze tijden van verandering brengt me dat soms in ademnood
Ik wil vooruit, ik wil niet meer wachten
Ik heb lang genoeg naar deze tijd moeten smachten

Ik ben al het wachten en treuzelen zo moe
Ik wil naar de nieuwe tijd toe
De nieuwe tijd waarin de mensheid zijn eigen duisternis verslaat
En voorgoed in de rest van het Universum opgaat

We zullen verlost zijn van de oude aardse dualiteit
De dualiteit die ons nu nog altijd splijt
We zullen leven vanuit ons hart
Verdwijnen zullen armoede, haat, verdriet en smart

Verenigt zullen wij op de nieuwe aarde samen leven
We zullen alles delen en empathisch veel om elkaar gaan geven
Geen enkele ziel zal ooit nog hoeven te leiden
Dus treuzel niet langer maar laten we elkaar gaan verblijden.

Peter68 © ® 14-08-2020
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.