vrijdag 28 augustus 2020

Dankbaar


Ik ben dankbaar voor dit leven,
Ik ben dankbaar voor de lessen die ik heb gehad,
Ik ben dankbaar voor de pijn en het verdriet die ik heb gekend,
Ik ben dankbaar voor alle wegen die ik heb moge bewandelen,
Ik ben dankbaar voor mijn zielenzussen,
Ik ben dankbaar voor mijn drie kinderen,
Ik ben dankbaar voor alle mensen die in mijn leven waren en zijn,
Ik ben dankbaar voor mijn dagelijkse voedsel en onderkomen,
Ik ben dankbaar voor alles dat ik heb,
Ik ben dankbaar voor de natuur waar ik graag in verblijf,
Ik ben dankbaar voor de schoonheid en magie die ik overal om me heen waarneem,
Ik ben dankbaar voor alle veranderingen die gaande zijn,
Ik ben dankbaar voor de veranderingen die spoedig ook in mijn leven zullen gaan komen
Ik ben U het Universum dankbaar voor alles wat U voor mij doet en heeft gedaan.

Peter68 © ® 28-08-2020
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.