zondag 31 mei 2020

Zoekende


Ik zoek naar nieuwe wegen
Die ik altijd voor mezelf heb verzwegen
Ik vond dat ik daar niet klaar voor was
Omdat ik dan moest lopen in een andere pas

Ik zoek naar een nieuwe balans in mijn leven
Maar ik vind het moeilijk om me aan iets nieuws over te geven
Veranderingen gaan bij mij altijd heel traag
Ze zijn een graag gewilde uitdaging maar ook een plaag

Ik zoek een manier om het verleden voorgoed af te sluiten
Ik wil niet steeds weer op al dat verdriet en die pijn stuiten
Ik wens mezelf een liefdevol, sprekend en gelukkig leven
Ik weiger ondanks alles wat ik heb doorstaan op te geven

Ik zoek streling, aanraking en liefde waar de vlammen uitslaan
Maar er is ook angst om een nieuwe relatie aan te gaan
De pijn uit het verleden ben ik nog niet vergeten
Dat is wat nog regelmatig aan mij zit te vreten

Ik zoek een ziel en frequentie die me wil en kan bijstaan
Iemand die me kan tonen welke wegen ik eventueel kan gaan
Een persoon die me neemt zoals ik ben en van me houd
Een ziel en frequentie met een hart van goud.

Peter68 © ® 31-05-2020
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.