dinsdag 19 mei 2020

Innerlijk kind


Mijn innerlijk kind wil spelen
Wil zijn diepste geheimen en fantasieën delen
Lekker rollen in het hoge gras
Of zwemmen in een diepe plas

Mijn innerlijk kind wil zingen en dansen
Met de meisjes sjansen
Net als vroeger in bomen klimmen
O wat zal zijn mooie snuit glimmen

Mijn innerlijk kind is ontwaakt
Hij stond ineens voor me, poedelnaakt
Hij had praatjes voor tien
Zo heb ik mezelf in geen jaren meer gezien

Mijn innerlijk kind is een extrovert
Iemand die helemaal los gaat tijdens een concert
 Die houd van gek doen en feesten
Maar ook iemand die niet zoals ik spreekt met geesten

Mijn innerlijk kind is een realist
Maar ook net als ik een idealist
We zijn zo verschillend maar toch een
Nu zijn we weer samen maar we dwaalde jaren alleen.

Peter68 © ® 19-05-2020
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.