zondag 23 februari 2020

Verleden


Zou ik ooit nog kunnen voelen?
Innerlijk van euforie kunnen krioelen?
Zou ik nog kunnen voelen voor jou, jou of voor haar?
Of is wat ik ooit voelde nu echt klaar?

De liefde die er ooit was is verdwenen
Na wat stevige aanvaringen nam die de benen
Toen je masker verdween, verdween de liefde ook
Je ware zelf werd mij duidelijk na het verdwijnen van de rook

Geloof me als ik zeg dat ik oprecht van je heb gehouden
En weet ook dat ik na het einde echt rouwden
Communicatie en vertrouwen zijn de basisbestanden van een goede relatie
Zonder dat ontstaat er steeds meer miscommunicatie en irritatie

En ik weet dat ik niet gemakkelijk ben om mee te leven
Maar ik heb me altijd met hart en ziel voor onze relatie gegeven
Heb altijd gehandeld met de informatie die toen voor handen had
Maar hielt ook altijd oog voor mijn eigen levenspad

Het is moeilijk te begrijpen maar trouw zijn aan mezelf is voor mij van groot belang
Het leven draait om evolutie en voortgang
Toen je ware zijn verscheen
Raakte ik innerlijk in paniek en vroeg me af waar gaat dit heen?

Ik trok dan allerlei muren op
Voor mij stond de hele wereld op zijn kop
Ik zocht dan naar nieuwe wegen
Om onze relatie een nieuwe kans te geven

Maar innerlijk wist ik, dit is echt voor bij
En dat maakte me verre van blij
Ik had zoveel liefde en energie in ons samenzijn gestoken
En nu lag alles wat we hadden opgebouwd er gebroken

Toch hoop ik oprecht dat zij die met mij waren
Ons samenzijn als goed hebben ervaren
Ik heb er in ieder geval heel veel van geleerd
De relatie en liefde die we hadden was zeker niet verkeerd.

Peter68 © ® 23-02-2020
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.