zondag 23 februari 2020

Steeds dichterbij


De raderen in mijn hoofd draaien op volle toeren
Terwijl ik naar wat oude blogs van mezelf zit te loeren
Het was toen een compleet andere tijd
Wat dat betreft kun je zeggen dat ik mezelf al een heel stuk heb bevrijd

Vele muren die om me heen stonden zijn verdwenen
Er is steeds meer licht in en om mij heen verschenen
Veel oude trauma’s heb ik weten te overwinnen
Waardoor er ruimte is ontstaan om aan andere dingen te beginnen

Ik ben nog steeds zoekende naar het hoe en waarom
Met het berekenen van de levens som
En vragen heb ik ook nog in overvloed
Maar ik weet van diep uit mijn binnenste, het komt goed

En hoewel mijn lichaam mij vaak tegenwerkt
Voel ik me door het Universum steeds vaker opgemerkt
Zie, hoor en voel ik steeds beter de signalen
En ik kan ze ook steeds beter naar het aardse vertalen

Vol van vertrouwen stap ik dus binnenkort een nieuw levensjaar in
En maak dan voor mezelf een nieuw begin
Mercurius retrograde helpt me van de laatste restjes te ontdoen
Zodat ik mijn nieuwe levensjaar kan beginnen met een geschoond blazoen.

Peter68 © ® 23-02-2020
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.