maandag 2 maart 2020

Leven


Wat moet ik nu toch met dit aardse leven?
Dat me door het Universum is gegeven
Zovele jaren loop ik hier al doelloos rond
Krijg maar geen voet aan de grond

Ik weet niet wat ik wil
Kan maar niet vinden mijn spil
Ik draai in allerlei cirkeltjes rond
En voel me verre van gezond

Ik voel me uitgeput en leeg
En ben verre van een carrière strateeg
De wereld waarin ik leef snap ik ook niet
Er is zoveel pijn en verdriet

Hoe kunnen mensen in hemelsnaam zo leven?
Waarom begrijp men niet de gift die ze is gegeven?
Het leven is zoveel meer dan men nu ziet
En dat te weten doet me vaak veel verdriet

Manipulatie, oorlog en overig geweld
En alles draait om dat verdomde geld
Wanneer gaat de mensheid nu eens ontwaken?
En zijn potentieel waarmaken?

Wanneer ga ik vinden mijn spil?
Wanneer weet ik wat ik met dit leven wil?
Ik wil niet nog langer doelloos ronddrijven
Ik zou er het liefst niet eens over willen schrijven.

Peter68 © ® 02-03-2020
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.