zondag 3 november 2019

Gebed van leven


Honderdduizend mega volt aan kosmische energieën razen door mij heen
Ze gaan werkelijk door spieren, pezen, merg en been
Iedere cel in mijn lichaam wordt geraakt
Ze worden als het ware gekraakt

Het is onderdeel van het evolutie en ascentie proces
Soms doet het zoveel pijn dat het voelt als een boosaardig abces
Met natuurlijke kruiden en edelstenen probeer ik het allemaal in goede banen te leiden
In de hoop dat het mij eens zal gaan bevrijden

Dat de vele aardse sluiers die nu nog voor mij hangen zullen gaan verdwijnen
Dat ik eindelijk met mezelf zal komen in het reine
Ik vraag mijn begeleider Ramirez mij hierin te begeleiden
Om me zo uit de aardse 3D matrix te bevrijden

Ik wil door het universum heen reizen
Leven zonder allerlei benauwende eisen
Gewoon lekker mijn ongebreidelde ik zijn
Zonder allerlei drama en pijn

Individuele vrijheid is voor mij het hoogste goed
Ik ben bereid daarvoor te betalen met mijn eigen bloed
Iedere ziel heeft het recht om zichzelf ten volle te ontwikkelen
Om zichzelf tot in het diepst van zijn/haar ziel te prikkelen

Om het beste en mooiste uit jezelf naar boven te halen
Daarvoor zou niemand op wat voor manier dan ook moeten betalen
Wees wie je werkelijk wenst te zijn
En laat achter je alle wereldse drama en pijn

Wees in deze wereld een rebel
Maar leef zo gracieus als een libel
Volg de stem van je intuïtie
En negeer alle wereldse competitie

Leef met jezelf, je naasten en de natuur in harmonie
En leg alles wat onrecht is over de knie
Leer de lessen van het leven
En wees niet bang om jezelf helemaal te geven.

Peter Barkum © ® 03-11-2019
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.