zondag 20 oktober 2019

Mars square Saturnus


Ik voel me vandaag stront vervelend en heel rebels. ✊ Dus maar even gekeken wat daar de oorzaak van zou kunnen zijn. Ik zag dat Mars square Saturnus is komen te staan en de maan “ook in square” deed daar ook nog even een duit in het zakje. Mars is de god van de oorlog en Saturnus is de planeet van orde en gezag, dat botst dus heel erg, zeker bij mij. Ik moet niets hebben van orde en gezag, ik bepaal voor mezelf wel hoe, wat en waar. Mars staat ook nog altijd oppositie Cheiron en komende week komt Pluto ook nog eens square Mars te staan. Pluto “hoewel de kleinste planeet” is een enorme onruststoker en kan er zomaar weer eens voor zorgen dat ik Pluto weer mag gaan kraken. Dat wil zeggen onverwerkte stukken uit dit of vorige levens. Het kunnen dus vier onrustige weken worden tenzij ik hier op een goede en snelle manier doorheen weet te komen.

Ik hoop dat van harte, over een maand gaat Mars “mijn belangrijkste planeet” namelijk Schorpi-oen in. En hoewel ik de voordelen van Schorpioen best in zie ben ik er absoluut geen fan van. Schorpioen en Ram zijn een zeer slechte combinatie en ik heb in mijn leven al heel wat aanvaringen gehad met Schorpioenen dus die ga ik liever uit de weg. Ik dans liever met een Tweeling, Kreeft, Steenbok of een Maagd en speel liever met een Leeuw, Ram of Boogschutter. Maar goed, ik moet dus weer zoeken en diep graven in mezelf om te achterhalen wat er in dit of vorig leven mis is gegaan. Zal weer een hele toer worden en eerlijk gezegd heb ik er weinig zin in, ik ben een beetje klaar met al die oude rommel en zou wensen dat er eens wat leuke nieuwe dingen gingen gebeuren. Dingen waar ik mijn tanden in kan zetten en te vuur en te zwaard ⚔ voor kan vechten. Vechten ja, hoewel ik doodmoe ben ben en blijf ik een soort van ridder al is het dan niet op een paard maar toch. Goed, daar gaan we. AANVALLEN!!!!!

Peter Barkum © ® 20-10-2019