zondag 20 oktober 2019

Het kind in mij


Spelen met water
Genieten van het geklater
De stroming leiden
Zodat het snel naar de zee kan glijden

Staren naar het vuur
Het liefst op een nachtelijk uur
Oude gevoelens en gedachtes laten verbranden
Om mezelf te bevrijden en zo in nieuwe energieën te belanden

De wind woest door mijn haren
Ik laat haar razen en niet bedaren
Ik laat haar mijn aura opschonen
Zodat ik me weer kan vertonen

Met mijn handen wroet ik door de grond
Als een nieuwsgierig kind stop ik het in mijn mond
Ik wil haar proeven en voelen
Haar door mijn lichaam heen laten kroelen

De vier elementen die me zo dierbaar zijn
Ik speel graag met ze, ze doen mij geen pijn
Ze zijn een deel van mijn bestaan
En helpen mij bepaalde wegen te gaan

Soms moedigen ze mij aan
Soms laten ze mij even stil staan
Helpen mij met het ordenen van mijn gedachten
Ja, ze helpen mij met de waanzin te ontkrachten

Spelend wandel en ren ik zo door dit aardse leven
En samen met de elementen kan ik veel van mezelf geven
Energieën blokkeren of sturen
En zo beleef ik dus vele mooie en leuke avonturen.

Peter Barkum © ® 20-10-2019
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.