dinsdag 1 oktober 2019

Liefde ~ ♥ ~


Liefde waar ben je gebleven?
Waarom hebben we elkaar niet geschreven?
Hebben we elkander verloren?
Kunnen we elkaar niet meer horen?

Het is zo stil om me heen
In een wereld zo gemeen
Waar haat en hebzucht welig tieren
En vele elkanders leven proberen te verstieren

Liefde o liefde waar ben je gebleven
Liefde o liefde wil je mij vergeven
Ik mis je met heel mijn hart
Een hart dat al zo vol zit met smart

Kom terug in mijn leven en wijs mij de weg te gaan
Geef mij weer een reden om te bestaan
Laat mij weer dansen en zingen
En vol vuur door het leven heen springen

Geef mij alsjeblieft weer een reden om door te gaan
Geef weer licht in dit troosteloze bestaan
Zonder jou wil ik niet leven
Wil je me alsjeblieft nog een kans geven?

Peter Barkum © ® 01-10-2019
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.