maandag 29 juli 2024

Diep gaan - Going deep

(Scroll down for English)

Ondanks het mooie weer moest in vandaag diep in mezelf gaan. Diep, om alles wat er binnenkomt en wat ik voel aan emoties te kunnen verwerken. Sommige mensen zeggen dat het niet zo hoeft te zijn, maar dan ken je mij gewoon niet.

Ik kan niet zomaar dingen aan de kant schuiven, ik heb een soort van verantwoordelijkheidsgevoel. Bovendien, ik leer ervan, en dat was geloof ik de hele reden waarom we hier zijn op deze planeet in deze zwaar verziekte samenleving.

Dus tref je me aan op een van mijn mindere dagen, laat mij lekker in mijn eigen sop gaarkoken, ik veer wel weer terug als het zover is en dan ben ik weer de zon. De boog kan immers niet altijd gespannen zijn, soms moeten we gewoon even een soort van pas op de plaats maken.

Het verbaasd me overigens niet dat ik vandaag zo diep moest gaan, er is immers heel veel gaande. Zondag had ik weer een zware migraine aanval dankzij enkele stevige 7 & 9.9 M-klasse zonnevlammen. Deze zonnevlammen produceerde verschillende Corona Mass Ejections (CME) wat dus mijn migraine veroorzaakte. Dit geheel in tegenstelling tot de X-klasse zonnevlam die vandaag gebeurde maar geen CME veroorzaakte.

Dan hebben we nog de openende Leeuwenpoort die nu gaande is. Op 8-8 is het hoogtepunt, maar ik voel dat soort dingen dus. En hoewel we nu in een periode van afnemende Maan zitten, voel ik nu al de energie van de nieuwe Maan van zondag 4 Augustus 2024 in Leeuw. Dit wordt een ongelofelijk krachtige nieuwe Maan in Leeuw net als dat de Leeuwenpoort extra krachtig zal zijn omdat het een driedubbele 8 Poort is. Acht Augustus 2024 8-8-8. Maak de borsten maar nat zoals ik altijd zeg.

Peter68 © ® 29-07-2024


Going deep

Despite the beautiful weather, I had to go deep inside myself today. Deep, to be able to process everything that comes in and what I feel in terms of emotions. Some people say that it doesn't have to be that way, but then you just don't know me.

I can't just push things aside, I have a kind of sense of responsibility. Moreover, I learn from it, and I believe that was the whole reason why we are here on this planet in this seriously sick society.

So if you find me on one of my bad days, let me stew in my own juice, I'll bounce back when the time comes and then I'll be the sun again. After all, the bow can't always be tense, sometimes we just have to make a kind of pause.

It doesn't surprise me that I had to go so deep today, after all, there is a lot going on. On Sunday I had another severe migraine attack thanks to some strong 7 & 9.9 M-class solar flares. These solar flares produced several Corona Mass Ejections (CME) which caused my migraine. This is in complete contrast to the X-class solar flare that happened today but did not cause a CME.

Then we have the opening Lion's Gate that is going on now. The peak is on 8-8, but I feel those kinds of things. And although we are now in a period of waning Moon, I can already feel the energy of the new Moon of Sunday August 4, 2024 in Leo. This will be an incredibly powerful new Moon in Leo just as the Lion's Gate will be extra powerful because it is a triple 8 Gate. August 8, 2024 8-8-8. Get your breasts wet as I always say.

Peter68 © ® 07/29/2024