woensdag 24 januari 2024

Schrijver / Writer

(For English scroll down)

Ik was vroeger een schrijver die zonder enige moeite hele verhalen op papier kon zetten. Doch, de laatste jaren is er iets veranderd in mij waardoor ik steeds meer moeite heb om dingen op papier te zetten. Op de een of andere manier lijkt het alsof er een blokkade ergens zit, ik kan alleen niet ontdekken waar.

Als ik terugkijk in de tijd dan was 2020 het laatste jaar waarin ik zonder obstructie kon schrijven. Daarna werd het allemaal wat moeilijker en ging dus ook de productiviteit er een beetje uit. Ik heb zitten denken waardoor het zou kunnen komen? Het enige zinnige wat ik kan bedenken is, dat ik in een soort van shock ben geraakt door wat er allemaal is gebeurd de afgelopen 4 jaar in de wereld.

Bedenk even, we zijn voorgelogen door regering en media, er zijn tussen de 4 en 10 miljoen mensen overleden doordat ze in goed vertrouwen de jab en boosters hebben genomen, er zijn rond de 3 miljoen mensen zwaar gewond geraakt door de jab en boosters wiens leven voorgoed kapot is,  miljoenen mensen zijn weggezet als idioten omdat ze waarschuwde tegen de jab en boosters, Hele families en vriendengroepen zijn kapot door de leugens van overheid en media, de wereld economie is een grote puinhoop, de prijzen van alles zijn verdubbeld, pedofilie wordt nu openlijk verheerlijkt en kinderen worden op school gestimuleerd om seks te hebben en we zijn vier oorlogen rijker, die in de Oekraïne, die in Palestina, die tegen de witte man en die tegen de boeren en vissers. Als je daarvan niet in shock raakt dan weet ik het niet meer.

Toch hoop ik dit jaar mijn schrijvers routine weer terug te vinden. Er is immers niets fijners dan te kunnen schrijven, om zinnen te smeden en woorden te laten stromen als een klinkende waterval. Er is ook heel veel te schrijven. Ik kan schrijven over alles wat hierboven staat, maar ik richt me liever op positieve zaken, astrologie, het leven, het Universum, de liefde en de natuur.

Peter68 © ® 24/01/2024


Writer

I used to be a writer who could put entire stories down on paper without any difficulty. However, in recent years something has changed in me that makes it increasingly difficult for me to put things on paper. Somehow it seems like there is a blockage somewhere, I just can't figure out where.

Looking back in time, 2020 was the last year in which I was able to write without obstruction. After that it all became a bit more difficult and therefore productivity also decreased a bit. I've been thinking what could be causing it? The only sensible thing I can think of is that I have been in a kind of shock by everything that has happened in the world over the past 4 years.

Just think, we have been lied to by the government and media. Between 4 and 10 million people have died because they took the jab and boosters in good faith. Around 3 million people have been seriously injured by the jab and boosters whose lives is destroyed forever. Millions of people have been dismissed as idiots because they warned against the jab and boosters. Entire families and groups of friends are destroyed by the lies of the government and media. The world economy is a big mess. The prices of everything have doubled. Pedophilia is now openly glorified and children are encouraged at school to have sex. We also have four more wars, the one in Ukraine, the one in Palestine, the one against the white man and the one against the farmers and fishermen. If that doesn't shock you, I don't know what will.

Still, I hope to get back into my writing routine this year. After all, there is nothing better than being able to write, to forge sentences and let words flow like a sounding waterfall. There's also a lot to write about. I can write about everything mentioned above, but I prefer to focus on positive things, astrology, life, the Universe, love and nature.

Peter68 © ® 01/24/2024