zondag 7 januari 2024

Ik heb geen spijt / I have no regrets

(For English scroll down)

Ik heb geen spijt van de wegen die ik ben gegaan
Geen spijt van de dingen die ik heb gedaan
Ja, ik had dingen anders kunnen doen
Maar heb ze gedaan met de informatie van toen

Nee, mijn weg was geen gemakkelijke weg om te gaan
Het was soms ronduit onaangenaam
En ik was bijna altijd alleen
In een wereld zo gemeen

Ik doorzag de spelletjes die werden gespeeld
Maar was nooit bang voor het voorgehouden schrikbeeld
De waarheid was voor mij van het grootste belang
En dus bestreed ik de leugens van de slang

Te vuur en te zwaard ging ik er in mijn jeugdjaren op uit
Gewapend met liefde, de waarheid en mijn blokfluit
Ik wilde het beste voor iedereen
Ook al waren sommige mensen heel gemeen

Of ik ben geslaagd kan alleen het Universum vertellen
Maar ik weet nu al dat ik het Universum niet kan teleurstellen
Dat weet dat ik mijn best heb gedaan
Dat ik tot de bodem van mijn kunnen ben gegaan

Ik heb altijd mijn intuïtie gevolg in dit leven
Gedaan wat mij door mijn intuïtie werd ingegeven
En ja, soms heb ik wel eens bedenkingen
Maar dacht dan terug aan alle goede schenkingen

Het leven op zich is simpel
Dan kun je gemakkelijk leven met vlag en wimpel
Het zijn mensen die het voor je moeilijk maken
Die uit jaloezie er alles aan doen om jouw leven te verzaken

Let daarom goed op de signalen
Lichaamstaal, handelingen en ogen vertellen hele verhalen
Je intuïtie verteld je precies wat je moet weten
En die belangrijke lessen zal je nooit meer vergeten.

Peter68 © ® 07-01-2024


I have no regrets

I don't regret the paths I've taken
No regrets about the things I've done
Yes, I could have done things differently
But I did them with the information at the time

No, my path was not an easy one to go
It was downright unpleasant at times
And I was almost always alone
In a world so mean

I saw through the games that were being played
But was never afraid of the spectre presented
The truth was of the utmost importance to me
And so I fought the serpent's lies

I went out with fire and sword in my youth
Armed with love, truth and my flute
I wanted the best for everyone
Even though some people were very mean

Only the Universe can tell whether I have succeeded
But I already know that I cannot disappoint the Universe
That knows I did my best
That I have gone to the bottom of my abilities

I always follow my intuition in this life
I did what my intuition told me
And yes, sometimes I have reservations
But then I thought back to all the good donations

Life itself is simple
Then you can easily live with flying colours
It's people who make things difficult for you
Who do everything they can to forsake your life out of jealousy

Therefore, pay close attention to the signals
Body language, actions and eyes tell entire stories
Your intuition tells you exactly what you need to know
And you will never forget those important lessons.

Peter68 © ® 01/07/2024