zondag 19 november 2023

Een huis in het bos

Ik zou in een huis in het bos willen wonen
En daar met een lief ons leven verder willen dromen
Genieten van alle seizoenen van de natuur
Levend vanuit ons hart, heel puur

En soms gaan we wandelen of lezen
En als de stemming erna is lekker kezen
Maar ook werken in de groente en kruidentuin zal moeten gebeuren
Anders zullen we het vroeg of laat moeten betreuren

Mijn band met moeder natuur is zo puur en groot
Zij is mijn schuil plek wanneer ik verkeer in nood
Bij haar kan ik altijd zonder te kloppen terecht
Echt heel magisch zogezegd

Als ik daar zou mogen wonen met een lieve vrouw aan mijn zij
Dat zou mij heel gelukkig maken en blij
Misschien gaat het er ooit eens van komen
En kan ik samen met haar mijn leven verder dromen.

Peter68 © ® 19-11-2023