vrijdag 30 december 2022

 Hoe vreemd? / How strange?

(Scroll down for English)

Ik lag vannacht in bed en in mijn hoofd wat te goochelen met cijfers.
Ik dacht aan de sterfdata van 3 mensen die heel belangrijk waren in mijn leven, namelijk mijn moeder, mijn oma (de moeder van mijn moeder) en mijn vader. Toen ik afzonderlijk van elkaar hun sterfdag begon op te tellen realiseerde ik mij dat het de tafel van 3 was.

Mijn moeders sterf dag is een 3, die van mijn oma is een 6 en die van mijn vader is een 9. Bij elkaar opgeteld kom je dan weer uit op een 9. 3+6+9=18 1+8=9. Het getal 9 is het god getal en een eindgetal.

Een ander heel belangrijk persoon in mijn leven is Freddie Mercury. Zijn sterf dag komt uit op een 4. Het getal 4 is mijn leven en zielsgetal. Nog een belangrijk persoon in mijn leven is zangeres Janis Joplin.
Haar sterf dag komt ook uit op een 4.

Janis Joplin heb ik helaas nooit mogen ontmoeten in real life, maar Freddie Mercury heb ik twee keer mogen ontmoeten en tijdens een concert in 1984 keek die me recht in mijn ogen of beter gezegd diep in mijn ziel. Ik heb altijd het gevoel gehad en weet het gewoon honderd procent zeker dat Freddie Mercury en Janis Joplin mijn zielsverwanten zijn.

Peter68 © ® 30-12-2022


How strange?

I lay in bed last night and juggled some numbers in my head.
I thought of the death dates of 3 people who were very important in my life, namely my mother, my grandmother (my mother's mother) and my father. When I started counting their dates of death separately, I realized it was the table of 3.

My mother's day of death is a 3, my grandmother's is a 6 and my father's is a 9. Added together, you end up with a 9. 3+6+9=18 1+8=9. The number 9 is the god number and a final number.

Another very important person in my life is Freddie Mercury. His death day comes out to a 4. The number 4 is my life and soul number. Another important person in my life is singer Janis Joplin. Her day of death is also a 4.

Unfortunately I never got to meet Janis Joplin in real life, but I got to meet Freddie Mercury twice and during a concert in 1984 he looked me straight in the eye or rather deep into my soul. I've always felt and I'm just 100 percent sure that Freddie Mercury and Janis Joplin are my soulmates.

Peter68 © ® 30-12-2022