zondag 23 januari 2022

Pure liefde

Knuffel met me en laat mij je haren strelen
Laat onze aura’s even met elkaar spelen
Even in complete stilte samen zijn
Deze momenten zijn zo fijn

Gewoon even jij en ik
Een momenten genieten van onze wederzijdse klik
In stilte, toch wordt er op zielsniveau veel uitgewisseld
Het is alsof jouw ziel die van mij belt

Laat me in je ogen verdrinken
En diep in je mooie ziel zinken
Ja, geef je helemaal bloot
Ik hou van je en blijf bij je tot aan mijn dood

Op je derde oog een liefdevolle zoen
Uit eerbied net als toen
Zovele levens mochten wij reeds samen delen
In verschillende vormen en realiteiten konden wij samen spelen

Als je mij echt kunt voelen weet je hoe blij je mij maakt
Dan weet je hoe diep je me met je liefde steeds weer raakt
Dat ik voor jou door het vuur heen zal gaan
Dat voor mij alleen telt jouw bestaan

Ja, als ik iemand liefheb kan ik heel diep gaan
Ben ik bereid de meest onmogelijk wegen te begaan
Wil ik alle onmogelijkheden overwinnen
Zolang ik jou maar tot het einde der tijden mag beminnen.

Peter68 © ® 23-01-2022
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.