dinsdag 23 februari 2021

Aards leven

Ik heb mijn gevoelens over het aardse leven nooit onder stoelen of banken geschoven
Ik weet ook niet waarom ik hier ben, dat weten ze alleen daarboven
Ik vind het leven in de aardse dichtheid een grote kut aangelegenheid
Dat is voor mij een voldongen feit

Maar ik hou wel van het leven
Zou ik mijn ziel en zaligheid voor iets willen geven
Maar zoals gezegd, weet ik niet eens waarom ik hier ben
En misschien daardoor ben ik van het aardse leven geen fan

En er naar zoeken heeft totaal geen zin
Er is geen einde laat staan een begin
Alle systemen waarin wij moeten leven beklemmen mij
Van al dat moeilijke gedoe wordt ik echt niet blij

Een wetje zus en een regeltjes zo
En dan al die bestuurlijke organisaties zoals de EU en de NATO
Waarom maken wij het leven zo moeilijk voor elkaar?
Vernietigen we alles wat ons is dierbaar

Ik probeer het allemaal te begrijpen
En terwijl ik erover nadenk proberen de gedachten mijn keel dicht te knijpen
Waarom willen wij in zo’n verstikkende maatschappij überhaupt leven?
Wij kunnen als mensen naar veel hogere doelen streven

En dan heb ik het niet over nog meer rijkdom en macht
Maar over het verder ontwikkelen van onze spirituele kracht
Het evolueren naar 5D en hoger van onze ziel
Opdat we nooit meer hoeven te incarneren als een aardse 3D schlemiel

Ik geloof in de absolute vrijheid
Zodat mensen zich kunnen ontwikkelen zonder allerlei rigide beleid
Dat zij kunnen zijn wie ze werkelijk zijn
Zonder allerlei onnodige verdriet en pijn.

Peter68 © ® 23-02-2021
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.