maandag 16 november 2020

Wat doe ik hier nog?

Waarom loop ik hier nog steeds doelloos op deze aarde rond?
Waarom staan mijn voeten nog steeds op de grond?
Het zijn twee vragen die ik mezelf vaak stel
Meestal als ik weer eens vast zit in mijn persoonlijke hel

We leven niet in een wereld van rozengeur en maneschijn
Ons leven is vaak gevuld met heel veel verdriet en pijn
En dat mogen dan allemaal energetische lessen zijn
Maar ik zou prima kunnen leven zonder verdriet en pijn

Mijn leven is al 50 jaar een aaneenschakeling van dat soort gedoe
En om eerlijk te zijn, ik ben het allemaal een beetje moe
En ik wil niet klagen maar wanneer wordt het plezier eens geserveerd?
Of moet ik wachten tot ik ben gepensioneerd?

Nou zo lang was ik niet van plan om te blijven
Sterker nog, ik ben mijn testament al aan het schrijven
Ik heb mijn buik vol van dit doelloze leven
En ik wil bij deze mijn contract teruggeven

Sodemieter maar op met al die aarde regels, wetjes en overig gedoe
Ik ben het helemaal zat maar vooral ook moe
Ik weiger me in allerlei bochten te wringen
Ik wil weer als de engel die ik was springen, dansen en zingen

Samensmelten met mijn zielsdelen
Opdat ik weer helemaal kan helen
Dus alsjeblieft laat me gaan, haal me naar huis
Hier op deze gestoorde en bekrompen planeet voel ik mij niet thuis.

Peter68 © ® 16-11-2020
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.