vrijdag 27 maart 2020

De strijd


De strijd is weer los gebroken
Een strijd die ik reeds ver van te voren had geroken
Maanden geleden voelde ik het al aankomen
Ik kreeg er zelfs visioenen over en dromen

Ik houd niet van strijden
Al ik wens is een einde aan al het lijden
Maar lijden hoort bij de 3D dualiteit
Maar is tevens een test voor onze spiritualiteit

De strijd zullen we dus moeten aangaan
We zullen moeten vechten voor ons aardse bestaan
Ook zullen we moeten leren aan de Universele wetten te voldoen
Zo niet, dan zal ons leven proeven als een zure citroen

Ons hart zal geheel open moeten gaan
Anders kunnen wij niet bestaan
We zullen moeten leren onze intuïtie te vertrouwen
En zo ons leven opnieuw op te bouwen

Ik weet, het is voor vele een geheel nieuwe manier van leven
Maar alstublieft, pak die kans die ons wordt gegeven
Werk hard aan uw eigen evolutie
En laat voorgoed los al die negatieve munitie.

Peter68 27-03-2020
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.