zondag 29 december 2019

Wat ik wens voor mezelf in 2020


Na wat ik wens voor de wereld in 2020 heb ik natuurlijk ook nog wel wat wensen voor mezelf. Iets wat best bijzonder is aangezien ik eigenlijk zelden wensen of dromen heb. Ik heb er dus ook best wel flink over na moeten denken moet ik eerlijk bekennen. Het is geen geheim dat ik hier eigenlijk niet wil zijn maar nu ik hier toch ben probeer ik er maar iets van te maken. Het jaar 2020 is een 4 jaar 2+2=4 en ik ben een 4 mens 😊 volgens de tarot en de numerologie. Ik heb vanaf oktober “toen de eerste energieën van 2020 zich bij mij aandiende” al het gevoel dat het jaar 2020 een heel goed jaar voor mij gaat worden waarin ik heel veel vooruitgang kan boeken op persoonlijk vlak. Het ligt natuurlijk geheel aan mijzelf en aan de eventuele hulp die ik krijg van het Universum hoe ver ik ga komen. Maar ik heb er wonder wel zin in. Een gevoel van nog een laatste sprint en dan zijn we eindelijk waar we mogen zijn. Ik kan het niet goed uitleggen maar dat is dus mijn gevoel.

Ik zou graag de volgende dingen willen hebben/bereiken in 2020 voor mezelf.
Ik hoop het komende jaar nog het een en ander te kunnen loslaten, en dan doel ik op dingen die ik al heel lang met me meesleep maar eigenlijk niet nodig heb. Ik wil nog het een en ander verwerken en innerlijke muren doorbreken zodat er weer ruimte ontstaat voor nieuwe dingen. Ik hoop meer positiviteit en een soort van doel in dit leven te gaan vinden. Ik ga weer proberen te stoppen met roken “en zeg niet gewoon doen want zo gemakkelijk is dat niet voor iemand die al bijna 41 jaar rookt”, ik ben daar in 2019 ook al mee bezig geweest maar helaas te vergeefs. Ik hoop dat er een vrouw 👩 op mijn pad gaat komen die van mij wil houden, me lief wil hebben zoals ik ben, de liefde mee herontdekken en vieren, die net zo’n vrije geest is als ikzelf, iemand waarmee ik kan praten/filosoferen, mee kan knuffelen, wandelen, genieten, me pure zelf kan zijn, die van veel van dezelfde dingen houd als ik “o.a. astrologie, astronomie, geologie, natuur, oude architectuur, geschiedenis, politiek, onderzoeken, die net als ik de Keltische kalender volgt en bovenal veel muziek”, die in staat is om met mij om te gaan “ik ben niet de gemakkelijkste”, niet al te ver van mij vandaan woont en minstens zo goed kan masseren als mijn laatste vriendin. Ik wil ook weer dingen met mijn paranormale gave gaan doen zoals huizen energetisch reinigen, aardstralen recht  trekken die krom zijn geworden en mensen magnetiseren. Ik hoop weer wat gezonder te gaan worden. De ziektes die ik heb heb ik aardig onder de knie “anders was ik hier niet meer” en ik hoop dus op wat meer verbetering en minder “af en toe helse 😖” pijnen zodat ik ook wat beter in mijn vel kom te zitten.

Ik heb ook nog een lijstje met materialistisch zaken zoals een oude nog werkende computer met Windows XP erop zodat ik weer bepaalde spelletjes kan spelen die ik op Windows Vista, 7, 8, 8.1 en 10 niet meer kan spelen. Het programma Words 2000 op een cd schijfje. Ik wil een heleboel tuinhout (planken en palen) hebben zodat ik een schuurtje kan bouwen voor mijn fiets en tuinspullen en nog wat andere dingen kan doen om mijn tuin te verfraaien. Ik wil ook ander hout hebben zodat ik wat meubels in huis kan gaan bouwen en misschien zelfs wel een nieuw bed. Verder hoop ik goede nieuwe schoenen te vinden die ik kan betalen “ik heb maat 49 en betaal dus altijd de hoofdprijs”, een mobiele telefoon met goede camera, radio en mp3 speler “de rest vind ik niet zo belangrijk”, een appelboor met (mijn 😜) rood handvat, een nog werkende videorecorder, een nieuwe witte kledingkast, een losse radio, versterker, cd-speler en cassette deck “platenspeler heb ik al staan” en wat kruiden die mijn lichaam verder kunnen helpen zoals bijvoorbeeld Damiana en ijzerkruid.

Ik wens een ieder een heel mooi en magisch 2020 toe. Ik hoop dat u allemaal gezond en gelukkig zal zijn en kunt gaan doen wat uw hart ingeeft. Blijf dichtbij uzelf, laat u niet gek maken door wat u hoort, leest of ziet, doe onderzoek en volg ten alle tijden uw eigen intuïtie. Let create some Magic. 🎇

Peter Barkum © ® 29-12-2019