woensdag 5 juli 2023

Nucleaire ramp? / Nuclear disaster?

(Scroll down for English)

Ik hoor vanuit verschillende kanten dat de wereld langzaam maar zeker afstevent op een nucleaire ramp.
De ramp speelt zich af in de Oekraïne maar zal zeker niet tot daar beperkt blijven.
Het doet mij denken aan mijn schooltijd.

Ik schreef toen voor de schoolcourant over een derde wereldoorlog die zou beginnen in het toenmalige Oost-Duitsland.
Een elite groep militaire was in opstand gekomen tegen hun bazen "zoals nu gaande is of was" in Rusland met de Wagner groep.
Zij waren erin geslaagd de lanceer codes in handen te krijgen.
Binnen slechts twee dagen waren zij erin geslaagd om het toenmalige West-Duitsland en delen van Noord-Nederland te bezetten.

De NAVO dreigde met een nucleaire aanval als de Communistische troepen zich niet zouden terug trekken.
Nog voordat het ultimatum was verlopen vielen de eerste atoombommen op Bonn, München, Parijs, Amsterdam, Rome en Londen.
De NAVO antwoorden met atoombommen op Berlijn, Kiev, Praag en verschillende plaatsen in de Sovjet-Unie.
De Sovjet-Unie reageerde op zijn beurt weer en viel Amerika, Japan en zelfs Australië aan.

Hetgeen ik toen had geschreven voor de schoolcourant maakte grote indruk op iedereen die het las.
Zelfs mensen die altijd voor het plaatsen van atoombommen op Nederlands grondgebied waren geweest besefte nu na het lezen van mijn stuk, dat atoombommen voor ons niet de oorlog zouden gaan winnen.
Sterker nog, er zouden geen winners zijn, alleen maar verliezers, wij de gewone burgers die ons lieten manipuleren door de media en regeringen.

Als ik naar de wereld van vandaag kijk, hebben we nog bar weinig geleerd sinds de jaren 80 toen ik mijn school artikel schreef.
En dan heb ik het niet alleen over atoombommen en oorlogen maar ook over hoe wij gewone mensen ons nog steeds laten manipuleren door regeringen en media.
En dan vraag ik mij af, wanneer gaat de massa nu eens wakker worden?
Wanneer gaan ze nu eens inzien dat ze gebruikt worden door zogenaamde elite die niets geven om het leven van gewone mensen.
Zij hebben hun eigen agenda en willen alles en iedereen beheersen.

Je kunt dat nu al zien in China waar alles via camera's wordt gecontroleerd en waar partij functionarissen beslissen wat en waar jij dingen mag kopen, of je wel of niet op vakantie mag en zelfs met wie jij wel of niet mag omgaan.
Is dat de toekomst die wij voor onszelf willen?
Dat andere voor ons gaan uitmaken hoe wij leven, wat wij denken, waar we naar kijken en waar jij wel of niet mag komen?

De meeste mensen hebben een smartphone en zijn daar blijkbaar heel blij mee, maar wat zij niet weten is dat die smartphone onderdeel is van hun toekomst in de dictatuur die nu langzaam wordt uitgerold.
Nee, je hoeft mij niet te geloven en ik hoop ook van harte dat ik het fout heb, maar straks kun je alleen nog maar winkels ingaan door een QR-code te scannen bij de ingang van een winkel, je kunt alleen maar afrekenen met je smartphone of misschien alleen met je vingerafdruk, bankpasjes, creditkaarten en contant geld gaan helemaal verdwijnen.
We zullen dus door het systeem worden gedwongen om allemaal een smartphone te nemen.

Ik heb en wil geen smartphone.
Ik wil die ellende niet aan mijn lijf hebben, en dan heb ik het over de straling die zo'n ding uitstraalt.
Ik wil ook niet constant gestoord worden door e-mails of appjes.
Ik heb thuis een desktop computer en dat is voldoende, als ik van huis ben wil ik niet gestoord worden.

Mensen tegenwoordig denken alleen maar aan het gemak, maar niet aan alle kwade gevolgen die achter al die technologie schuil gaat.
Ik ben opgegroeid in een tijdperk met analoge technologie.
Dus elpees, cassettebandjes, zwart/wit tv zonder afstand bediening en slechts 3 tot 5 zenders.

Terug naar de nucleaire dreiging die er is en de manipulatie die er gaande is.
Hoe denken wij gewone mensen dat onze toekomst eruit gaat zien?
Heeft iemand daar weleens over nagedacht?
Gaan we gezellig verder zoals het nu gaat en steken we onze kop in het zand als een struisvogel of zijn we bereid om te vechten voor onze vrijheid en menselijke waarden?

Ik persoonlijk denk daar vaak over na.
Vrijheid heeft bij mij altijd hoog in het vaandel gestaan.
Dit is mijn leven en daarin maak ik uit "dus niet iemand anders" wat daarin gebeurd.
Ik laat me niet manipuleren en ga nooit mee met de massa.
Ik kijk, onderzoek en weeg af wat wel en niet goed voor mij is.

Pas geleden deed ik op het internet een kleine test waarin werd bepaald wat voor soort mens ik ben.
De uitslag verbaasde mij niet, ik ben een conservatief, iemand die vast houd aan normen en waarden, die vrijheid en democratie hoog acht, die niet meeloopt met mode, trends of hypes en niets moet hebben van wat we tegenwoordig Woke noemen.

Als er echt iets gaat komen van een nucleaire oorlog "God verhoeden het" dan ben ik klaar om deze aarde te verlaten al zal het met groot verdriet zijn.
Ik hou van moeder aarde met hart en ziel.
Ze is de mooiste, liefste, meest vrijgevige en sexy moeder die ik ken.
Het zou heel jammer zijn als ze door een stelletje hebzuchtige, pedofiele, nazistische klootzakken zou worden vernietigd.

Denk dus alstublieft een na voordat u wat zegt, volgt, doet of koopt.
Denk aan de gevolgen die uw actie zal hebben op de toekomst van uw zelf, uw kinderen, kleinkinderen en de generaties die na hen komen.
We leven niet alleen in het nu maar ook in de toekomst al is die nog niet geschreven.

I WILL NOT COMPLY

Peter68 © ® 05-07-2023


Nuclear disaster?

I hear from various sides that the world is slowly but surely heading for a nuclear disaster.
The disaster takes place in the Ukraine, but will certainly not be limited to that area.
It reminds me of my school days.

At the time I wrote for the school newspaper about a third world war that would start in what was then East Germany.
An elite military group had revolted against their bosses "as is or was now going on" in Russia with the Wagner group.
They had managed to get their hands on the launch codes.
Within just two days they had succeeded in occupying what was then West Germany and parts of the Northern Netherlands.

NATO threatened a nuclear attack if the Communist forces did not withdraw.
Even before the ultimatum had expired, the first atomic bombs fell on Bonn, Munich, Paris, Amsterdam, Rome and London.
NATO replies with atomic bombs on Berlin, Kiev, Prague and several places in the Soviet Union.
The Soviet Union, in turn, reacted and attacked America, Japan, and even Australia.

What I had written for the school newspaper made a great impression on everyone who read it.
Even people who had always been in favour of placing atomic bombs on Dutch soil now realized after reading my piece that atomic bombs would not win the war for us.
In fact, there would be no winners, only losers, us ordinary citizens who allowed ourselves to be manipulated by the media and governments.

When I look at the world today, we have learned very little since the 1980’s when I wrote my school paper.
And I'm not just talking about nuclear bombs and wars, but how we ordinary people still let governments and media manipulate us.
And then I wonder, when will the masses wake up?
When are they going to realize that they are being used by so-called elites who don't care about the lives of ordinary people.
They have their own agenda and want to control everything and everyone.

You can already see that in China where everything is monitored by cameras and where party officials decide what and where you can buy things, whether or not you can go on holiday and even with whom you can or can't associate.
Is that the future we want for ourselves?
That others will decide for us how we live, what we think, what we look at and where you may or may not come?

Most people have a smartphone and are apparently very happy with it, but what they don't know is that that smartphone is part of their future in the dictatorship that is now slowly being rolled out.
No, you don't have to believe me and I sincerely hope I'm wrong, but soon you will only be able to enter shops by scanning a QR code at the entrance of a shop, you can only pay with your smartphone or maybe just your fingerprint, debit cards, credit cards and cash will disappear completely.
So we will be forced by the system to all take a smartphone.

I don't have and don't want a smartphone.
I don't want that misery on my body, and I'm talking about the radiation that such a thing emits.
I also don't want to be constantly disturbed by e-mails or text messages.
I have a desktop computer at home and that is sufficient, when I am away from home I do not want to be disturbed.

People today only think about the convenience, but not about all the evils behind all that technology.
I grew up in an era of analogue technology.
So LPs, cassette tapes, black and white TV without remote control and only 3 to 5 channels.

Back to the nuclear threat that is there and the manipulation that is going on.
What do we ordinary people think our future will look like?
Has anyone ever thought about that?
Will we continue as it is now and bury our heads in the sand like an ostrich or are we willing to fight for our freedom and human values?

I personally think about that often.
Freedom has always been of paramount importance to me.
This is my life and in it I decide ′′ so not someone else ′′ what happens in it.
I will not be manipulated and I will never go with the crowd.
I look, examine and weigh what is and is not good for me.

Recently I took a little test on the internet to determine what kind of person I am.
The result did not surprise me, I am a conservative, someone who sticks to norms and values, who values freedom and democracy, who doesn't keep up with fashion, trends or hypes and doesn't like what we call Woke these days.

If there really is going to be a nuclear war "God forbid" then I am ready to leave this earth even though it will be with great sadness.
I love mother earth with heart and soul.
She is the most beautiful, sweetest, most generous and sexiest mother I know.
It would be a great shame if she were destroyed by a bunch of greedy, pedophile, Nazi bastards.

So please think before you say, follow, do or buy anything.
Think about the consequences your action will have on the future of yourself, your children, grandchildren, and the generations that will come after them.
We do not only live in the now, but also in the future, even if it has not yet been written.

I WILL NOT COMPLY

Peter68 © ® 7/5/2023