zondag 28 mei 2023

Laat het zijn / Let It Be

Ik zou willen drijven op een wolk van liefde en geluk
Dat lijkt me werkelijk verukkulluk
Geen zorg, pijn en verdriet meer aan de horizon
Alleen nog maar liefde, licht en geluk vanuit de Universele bron

Als ik terugkijk op mijn leven, dan heb ik genoeg geleden
Ik heb ook meer dan genoeg met alle demonen gestreden
Ik wil niet meer met ze vechten
We zullen onze geschillen op een andere manier moeten beslechten

Al dat strijden is een verspilling van energie
En het beslecht niet echt de kwestie
Ik geef niet op maar wil niet meer strijden
Al ik wil is mezelf van mijn verleden bevrijden

Ik laat het zijn
Ik wil niet meer vechten tegen verdriet en pijn
Ik heb daar de energie niet meer voor
Op de een of andere manier moet ik toch door

Ik wil drijven op een wolk van liefde en geluk
Dat lijkt me echt verukkulluk
Geen pijn, verdriet en demonen meer, maar innerlijke vrede
Misschien is dit wel een soort van (smeek)bede.

Peter68 © ® 28-05-2023
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.



Let it be

I would like to float on a cloud of love and happiness
That seems really bland to me
No more worry, pain and sorrow on the horizon
Only love, light and happiness from the Universal source

When I look back on my life, I have suffered enough
I've also battled with all the demons more than enough
I don't want to fight them anymore
We will have to settle our differences in a different way

All that fighting is a waste of energy
And it doesn't really settle the issue
I don't give up but I don't want to fight anymore
All I want is to free myself from my past

I let it be
I don't want to fight sadness and pain anymore
I don't have the energy for that anymore
Somehow I have to keep going

I want to float on a cloud of love and happiness
That seems really cool to me
No more pain, sorrow and demons, but inner peace
Perhaps this is a kind of (begging) prayer.

Peter68 © ® 5/28/2023
This doodle is NOT to be shared.