zondag 2 april 2023

Open liefde / Open Love ♥

Art by Whisper Krimmer.  

(For English scroll down)

Ik hou van stromende liefde
Liefde die onvoorwaardelijk is, maar vrij kan en mag stromen
Liefde die mag spelen
Liefde die mag genieten van de Liefde

Ik hou van de liefde
Ik hou van haar geur, haar schijnsel en haar glinstering
Ik zie haar graag
En geniet van hoe ze stroomt

Ik geniet ervan als ik haar zie stromen van mens tot mens
Ik geniet van haar wanneer ik in de natuur ben en haar voel
Haar zachte handen omhullen dan mijn gehele hart
En ik voel haar warme lippen op die van mij

De Liefde is mijn levenskracht
Mijn reden van bestaan
Ik zal haar altijd eren
Haar aanbidden voor de godin die ze is.

Peter68 © ® 02-04-2023
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.



Open love

I love flowing love
Love that is unconditional, but can and may flow freely
Love that may play
Love that may enjoy Love

I love love
I love her smell, her glow and her sparkle
I like to see her
And enjoy the way she flows

I enjoy it watching her flow from person to person
I enjoy her when I am in nature and feel her
Her gentle hands then envelop my entire heart
And I feel her warm lips on mine

Love is my life force
My reason for existence
I will always honour her
Worship her for the goddess she is.

Peter68 © ® 02-04-2023
This doodle is NOT to be shared.