zondag 8 januari 2023

 Leven in een andere wereld / Living in another world

(Scroll down for English)

Ik leef in een andere wereld
Ik leef daar waar ik het liefste ben
Mijn eigen kleine wereldje
Daar waar het leven goed is
Daar waar geen oorlog, honger of pijn is

Sommige zullen zeggen dat ik me verschuil
Misschien hebben ze gelijk
Maar als ik naar de realiteit kijk wordt ik depressief en verdrietig
Voel ik me hopeloos en nietig
Hoe kunnen mensen elkaar in hemelsnaam zoveel ellende aandoen?

Je moet echt ziek in je hoofd zijn als je zoveel ellende veroorzaakt
En waar gaat het vaak om?
Controle en macht over andere
Door manipulatie, liegen en bedrog worden hele volksstammen in de maling genomen
En wat overheid en media mensen aandoen, doen mensen hun naasten weer aan

Ik heb een grote liefde voor de mensheid
Maar soms vraag ik mij af of de mensheid ooit zal leren?
Wanneer gaan bij iedereen nu eens de ogen open?
Ik wil niet zeggen dat ik alles weet, maar ik strijd tenminste voor mijn vrijheid

Ook weet ik welk spel er wordt gespeeld
Ik doe er niet aan mee
Ik wil andere geen ellende aandoen, ze ver en beoordelen
Ik wil liefhebben, andere stimuleren om hun hoogste potentieel te behalen
Hen leren dat we veel van al die duistere systemen niet nodig hebben.

Peter68 © ® 08-01-2023
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.



Living in another world

I live in another world
I live where I love to be
My own little world
Where life is good
Where there is no war, hunger or pain

Some will say that I'm hiding
Perhaps they are right
But when I look at reality I get depressed and sad
I feel hopeless and worthless
How on earth can people inflict such misery on each other?

You must be really sick in the head if you're causing so much misery
And what is it usually about?
Control and power over others
Entire tribes are fooled by manipulation, lying and deception
And what the government and the media do to people, people do to their loved ones

I have great love for mankind
But sometimes I wonder, will humanity ever learn?
When will everyone open their eyes
I don't want to say that I know everything, but at least I fight for my freedom

I also know what game is being played
I'm not participating in it
I don't want to cause misery to others, or judge them
I want to love, encourage others to reach their highest potential
Teach them that we don't need many of those dark systems.

Peter68 © ® 08-01-2023
This doodle may NOT to be shared.