zondag 27 februari 2022

Veranderingen / Changes

Er is in mij zoveel aan het veranderen.
Ik kan het nauwelijks handelen.
Gedachtes, patronen, gevoelens.
Een voor een vallen ze allemaal weg.

Door elkaar geschud door de rollercoaster waarin ik zit.
Soms probeer ik nog even vast te houden.
Maar er is geen houden meer aan.
Ik moet loslaten, het laten gaan.

En terwijl de oude ik langzaam wegvalt.
Probeer ik me de nieuwe ik voor te stellen.
Wie is dat, wat wil die graag gaan doen?
De toekomst zal het gaan uitwijzen.

Peter68 © ® 27-02-2022
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.

♥ 

So much is changing in me.
I can barely handle it.
Thoughts, patterns, feelings.
One by one they all fall away.

Shaken by the rollercoaster I'm on.
Sometimes I try to hold on a little longer.
But there's no stopping it.
I have to let go, let it go.

And while the old me is slowly fading away.
I try to imagine the new me.
Who is that, what does he want to do?
The future will show.

Peter68 © ® 02/27/2022
This scribble should NOT be shared.