zondag 2 januari 2022

Mezelf zijn

Ik zou willen dansen in de zon
Ter eren van deze mooie warmte en energiebron
Gewoon vanuit mijn gehele wezen willen bewegen
Ergens in een veld op een hoge heuvel gelegen

Lekker gek doen en compleet mezelf zijn
Zonder alle bagage van verdriet en pijn
En ook zingen en schreeuwen
Terug krijsen naar de langs vliegende meeuwen

Genieten van de gek die ik in feiten ben
Iemand die niet te beschrijven is met een pen
Die altijd staat voor wat die zegt
Die argumenten niet met excuses maar met feiten weerlegd

Ik weet heel goed wat en wie ik ben
Voel me gezegend met mijn zielenclan
Na veel gedoe ben ik trots op wie ik ben geworden
Ik heb mezelf weer tot leven gewekt toen ik verdorden

Leven in deze wereld is niet simpel
Maar ik ben nu aardig geslaagd met vlag en wimpel
Ik heb vele lessen mogen leren
En ik hoop er nog vele te mogen annexeren.

Peter68 © ® 02-01-2022
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.