vrijdag 3 september 2021

Breek mij open

 
Breek mij open
Help mij alsjeblieft alle muren te slopen
Trek mij weg uit de cirkel die ik al zolang loop
Help mij met het ruimen van deze puinhoop

Ik ben uitgeput en moe
Ik weet niet meer waarnaartoe
Hoe kom ik hier in hemelsnaam uit
Ik wil niet leven in mijn verleden op deze zinkende modderschuit

Ik heb gedaan wat ik kon
Maar nooit het gevoel gehad dat ik iets won
Schrijven, gesprekken, rituelen het heeft me niet kunnen helpen
Het heeft mijn bloedende wonden niet kunnen stelpen

Ik wil zo graag mijn vleugels uitslaan
Nieuwe en onbekende wegen gaan
Ik wil niet meer overleven
Maar leven en mezelf de volle 100% geven

Ik ben zo klaar met al dit gedoe
Maar weet niet meer waarnaartoe
Ik heb van alles geprobeerd
En best wel wat dingen geleerd

Maar wat ik heb geleerd heeft me niet kunnen helpen
Het heeft mijn trauma’s en wonden niet kunnen stelpen
Mijn gebroken vleugels zijn nog steeds niet geheeld
Of is dat slechts een droombeeld?

Peter68 © ® 02-09-2021
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.