vrijdag 25 juni 2021

Demonen

Ze blijven maar komen
Die vervloekte demonen
Iedere keer weer jagen ze me de stuipen op het lijf
Iedere keer weer maken ze me koud en stijf

Keer op keer keek ik ze recht in hun grauwe gelaat
Voelde ik hun woede, jaloezie en hun haat
Nog steeds begrijp ik hun woede, jaloezie en haat niet
En dat doet mij soms veel verdriet

Ik kan niet anders zijn dan wie ik ben
Ik kan ook niet veranderen mijn clan
Ik ken de verhalen van jaloezie
Ik weet ook over de poging tot anarchie

Wat is gebeurd dat is niet meer uit te wissen
Maar om daar nu de rest van je leven overheen te pissen
Ik zeg, leer ervan en gebruik in het vervolg de juiste intenties
Kom niet met een giftige cactus aan maar met lelies

Met woede, jaloezie en haat hoef je bij mij niet aan te komen
Ik ben niet gediend van dat soort perverse dromen
Dus verdwijnen voorgoed uit mijn leven
Ik wil niets van jullie en jullie hebben mij niets te geven.

Peter68 © ® 25-06-2021
Deze krabbel mag NIET worden gedeeld.